Arkadaşlar bebeğimin gece uykuları doğduğundan beri fena değil ama 40 ı çıktıktan sonra gündüz en fazla 45 dakika uyuyup uyanıyor 1,5-2 saat uyanık kalıp yine en fazla 45 dakika uyuyor. Gündüz uykularının uzaması kendiliğinden bir düzene girer mi yoksa benim bişeyler mi yapmam lazım?