Dedinaber Ardahsyn hava yutmasından ciğerlere hava sıkışmasından vs demişti doktor. ya gazını alacaksınız, ya ağlatacaksınız ya da emzireceksiz geçecek diyordu. uzun sürerse tabii.
Fadimeanilgan Ardahsyn bana hemşire midesi büyüyor demişti hıçkırık tuttuğunda, emzirince geçiyor ben sağarak verdiğim için biberonla veriyorum hemen geçiyor
MihrimahinAnnesii Benim kızım 3 buçuk aylık doğduğundan beri sürekli hıçkırır olur yani bi sıkıntısı yokk midesi genişliyo derler