Duruhande Merhabalar hanımlar. Benim kızım şu anda bir aylık kilosu 3.800. İlk başta prima premium care 1 numara almıştım bide hastaneye hediye paketi molfix 1 numara geldi. İkisi arasında çok fark var molfix çok küçük diye ilk onu bitirdik sonra primayı bitirdik ama molfixden memnun kaldığım ve uygun olduğu için dün 2 numara 120 li paket aldım ama bi kaç yorum okudum molfix 1 ile 2 arasında fark yok diye. Sizce açmamalımıyım. İade mi edeyim. Çok tecrübesizim hiç bi bilgim yok yardımcı olurmusunuz.
Siracseda Duruhande evet fark yok ben direk 3 takmistim 1 numaradan sonra çünkü bir paket heba oldu 2 numara
[silindi] Duruhande ben kızım yenidogdugunda hastanede molfix in 2 numarasının deneme boyunu vermislerdi onu kullandım. tam oluyordu. bence iade edin 3 numara alın, molfix diger bezlerden daha kucuk
gzmemr Duruhande değiştir canım hemen 3 numara al büyük olsada sorun değil 4 bucuk aylık bebeğim 4 numara kullanıyorum
Hullyaa Duruhande canım bebeğin kilosuna göre al bende ilk premium kullandım pişik yaptı 8aydır molfix kullanıyoruz hiçbir şey yok şükür üzerinde kilosuna bakarak al sıkıntı olmaz
Alparslannn 3 bucuk aydır bızde hep molfıx kullanıyoruz bızde kucuk oldugu ıcın 4 numaraya gectık bebısınızın kılosuna gore alın 2 numara cok tercıh edılmıyor zaten arasında fark yok ben hıc 2 ye gecmeden 3e gecmısdım
Arslaninannesi Kızlar bana da yardim edin oğlum 7 kilo 4.5 aylık biraz önce eşim aradı sleppy yokmus Molfix 3 numara almış işten sonra getirecek hiç kullanmadim bende daha önce hiç görmedim bile paketi bende değiştireyim mı mı 4 numarasını mi alayım
zehyag61 Benimde ilk bebeğim bende molfixle başladım kendim çocuğumda küçük kalıpları olduğunu anladım. 1 numaradan 2 ye geçtim oda küçük geliyor ama🙁 bağlarken ayaklarından bezin izleri çıkıyor bu bitsin hemen 3e geçeceğim. Ki dediğiniz gibi benim bebeğim daha yeni 3 buçuk kilo olmuştur. acaba 3 numara da mi hemen küçük gelecek? Kac kilolarda hangi numarayi kullanıyorsunuz bende bilgi almak isterim🤦🏽♀️