kubismiray merhaba anneler benim 15 aylık kızım var öğlen uykusuna yattığında 3-4 saat uyuyor normal mi sizce**
GoGirl kubismiray 15 aylik degisir bazen 2.5 saat bazen 3 eger geceden uykusuzsa 4 saat uyur.aksamlari 9 10 arasi yatar
Haziran98 kubismiray Allah’ım ne güzel şeyler duyuyorum biz 6 aylığız uyku ne nasıl bişey di unuttuk darısı başımıza 🤲🏻😂
kubismiray Haziran98 yaaa sabret geçecek 😂 özellikle 7 ayında bi atak dönemi yaşamıştım ayakta zıplayarak uyutuyordum şimdi de sütünü içerken kendi kendine uyuyo💓
Haziran98 kubismiray ah ah inşallah sabırla bekliyorum Allah’ım bana da burda böyle post açtırmayi nasip etsin 😂❣️
zeynepzeze Neler duyuyorum maşaALLAH bebişlere ☺️ Benim bebeğim 18 aylık ama 15 aylıkken hiç o kadar uyuduğunu bilmiyorum. Eğer öğlen 3 4 saat uyusaydı gece hiç uyumazdı 😂
Ygz30 Ne güzel ne güzel bir yalından itibaren tek uykuya geçti.O da 1.1,5 saat en fazla ve gece uykusuda 00:00/00:30 ah ah uyku ah o kadar direniyor ki.10:00 uyandı ve şimdi uyudu
kubismiray Ygz30 bizim ki hiç direnmeden kendi kendine uyuyor hiç sallamıyorum 7 ayından beri sütünü içiyor dönüyor yatıyor
dertlikerkenez kubismiray merhaba, bu gece uykusunu etkiliyor mu? Gece 10-11 saat uyudugu sürece öğle uykusunu istediği kadar uyuması normal ancak gece uykusunu etkiliyorsa uyandırmalısınız.