Bebeğin ilk tırnağı ne zaman kesilir sizce
Seyitmirac uzadığı zaman kesilir bir zamanı olduğunu duymadım hiç.
Seyitmirac eldiveni bıraktığım zaman yüzünü çizmesini diye kesmiştim
Seyitmirac haftası dolunca kestim ben . Pek eldiven kullanmadım yüzünü çizmesin diye kestim
Seyitmirac uzadı ise hemen
Ben 40ı çıktıktan sonda kestim
Seyitmirac Tırnakları uzunsa kes gitsin bı zamanı yok kesmenin
Nuraykacar baya uzundu 15 günlük oldu bugün kestik artık
Seyitmirac hastaneden eve çıkınca kestim ben biraz uzundu tırnakları doğduğunda
Seyitmirac ben 1 hafta sonra falan kesmiştim çok çiziyorlar yüzlerini bekletme