Oz-fat Merhaba arkadaşlar 23 günlük bebeğim bar. İki gündür yüzünde kırmızı noktalar çıktı. Küçük küçük sivilce gibi. Nedirler acaba. İlk çocuk, pek bi bilgimiz yok. Endişe ediyorum. Doktora götürmelimiyiz.
spaceship Oz-fat merhaba benim oğlumda da var aynı şekilde, bir ay kontrolünde doktoruna sordum. Hormonel dedi, sütten vs. olabiliyormuş geçer dedi. Bepanthol sensiderm önerdi, o yatıştırıyor. Ama siz mutlaka doktorunuza danışın. Sevgiyle
Elif-ikra Oz-fat benim kızımında olmuştu ilk haftalar 1 ay içinde kendiğinden gecti doktor yüzüne losyon kullanın yağ sürmeyin dedi bi de öpmeyin dedi geciyo bence önemli bişey değildir
Fevziyeakdmr Oz-fat benim kızımda da olmuştu doktorumuz yenidoğan aknesi normal demişti kendiliğinden iz bırakmadan geçiyor ama uzun sürerse doktoruna gösterin tabi
Oz-fat Süt alerjisi falan yazıyor internete bakınca. Tecrübeli annelerin fikrini almak istedim. İnşlh ciddi bişey yoktur. Rabbim hepimin evladını korusun. Çok teşekkür ederim.