Topkek canım doktor asistanlığı yaptım, bir anne bir kadın olmam dışında diğer açıdan bakacak olursak; kaba bir tabirle “bıçak parası” dediğimiz bir mevzu da var. Belli bir limit var devlet tarafından ödenek alınıyor. Mesela ayda 50 sezaryen, 20 rahim içi operasyon (miyom vb) gibi düşün. Bu gerçek ve doğru ne yazık ki. O yüzden ister ben aldırmak olsun, ister kalp ameliyatı olsun her türlü cerrahi müdahale de tek doktor ile kalmamak gerek.