Topkek canım 3 kız bebek büyüttüm, 2si yiğenimdi. 1 parmak ya var ya yok yakındılar yaşına kadar düzenli alt aldığımdan hatırlıyorum. Büyüdükçe nasıl elimiz ayağımız kulağımız büyüyor, bedenleri de aynı oranda büyümüştü.
Açıkcası küçücük bebe olup da özel bölgesinde ne bekliyorlar 1 karış mesafe mi?
İlçe de yaşıyormuşsunuz, bence büyük ile bir merkeze filan gidip gerekirse bir profa filan gösterin. Hemen müdahale ettirmeyin,kesmeye çok meraklı doktorlarda var duyuyoz görüyoruz.Bi kaç doktor görsün.İçiniz rahat etsin.