Ikrabebek Hareketleri atak haftasındaki gibi. Ama hesaplayamıyorum. 35+5 te doğdu. Doğum tarihini yaZıyorum atak haftası diyor evet doğru ama doğması gereken zamanı yazıyorum atak haftasına daha çok var diyor.
Ikrabebek Merve 10 aylığız. Hiç doğması gereken zamanda atakta olmadı. Genelde doğum tarihi doğru çıktı
Ikrabebek homosapiens evet doğum tarihine göre doğru çıkıyo. Ama sitede doğması gereken tarih yazıyor.
homosapiens Ikrabebek hangi site o ben oyle gormedim dogum tarihi yazar genelde ben oyle hesapliyorum digeri sacma geldi bana
Ikrabebek homosapiens bak aşağıda biri atmış linkini. 40. Haftaya göre hesaplanıyormuş. Ben öyle yapınca yanlış çıkıyo.
Merve Ikrabebek bu web siteleri doğru hesaplamıyor malesef. Harika Haftalar indirmeniz gerekir. Harika haftalara göre atakta olduğumuzda internetteki hesaplama da atakta değil görünüyorduk.
Sarikedim Benim oğlumda 3 hafta erken doğdu ama hep doğduğu güne göre atak haftası yaşadı. Dogmasibgereken tarihe göre uymuyor bizde