Mucizeemmmmm Bebeğim 1 aylık yeni yeni tutmaya başladı ama bazen emziği düşüyor boğazının arasına düşüyor ve boğazının arasında kalıyor korkuyorum boğazına zarar verecek diye çünkğ emzik düşünce ağlamaya başlıyor boğazını oynayıp duruyor
[silindi] Mucizeemmmmm muhtamelen kuzum emziği ağzından düştüğü için ağlıyordur bebeğimedr doğduğu gün verdik emziği sürekli düşürüyor emziği 6 buçuk aylık oğlum emzik zinciri kullanırsanırz daha rahat edersiniz
[silindi] Emziği ağzından düştüğü için ağlıyordu benimki sağında solunda buluyordum direk acı verdiğini çok sanmıyorum öyle uyuyor çoğu kez fark edince alıyorum 😁