Benimde başıma geldi emziriyordım ben günde 3 defa yapması bile Orkun 8 9 kere yaptı kakasını yiyor cokartıyordu haftqda 1 2 oluyordu sonra baktım bebegim ciddi bi şekilde kilo kaybediyor yediğini hazmetmeden cıkartıyormuş bence doktora danışın kilo kaybı olmadan