merhaba arkadaslar . dogum gunumuze cok az kaldi . cok maliyetli bir sey istemiyorum kendim alacagim internette balon vs. pandemi dolayisiyla kimseyi cagirmak istemiyorum anne baba kardes bile . sadece esim ben bebegimiz . pasta patlatma fln mi yapsam? acaba sonradan aileyi cagirmadigimiza pisman olur muyum bilmiyorum . aylardir sadece hastaneye gidiyoruz.bebegimin bagisikligi zayif oldugu icin ekstra kollamaya gayret gosteriyorum. siz olsaniz sadece 3 unuzun oldugu bir kutlama mi yoksa aile uyelerinin de oldugu bir kutlama mi yapardiniz . birde bebegim kız . anne- kiz 👩👧kiyafet alabilecegim site onerilerine ve parti malzemeleri satan site onerilerine aciğim.