Ayseezehra evet Ankara’da yaşıyorum ben koku tat olayına bakan 2doktor var Türkiye’de İstanbul’da ve Ankara’dalar. Ankaradakine gidiyorum ben. Covid sonrası burnumda yoğun bi şekilde ödem oluşmuş o yüzden kokuları net alamıyomuşum tabi tek sebep ödem değil koku reseptörleri zarar gördüğü için alınmıyor aslında. İlaç kullanıyorum b12 çinko. Ödem için 2 tane sprey verdi. Ve özel yurtdışından yağlar geliyo bu tedavi için yağlar da önemli çünkü saf olması. Onları kokluyorum sabah akşam bakalım. Siz hiç mi almıyorsunuz koku