Essass Bebeğim 2 aylik biogaia kullandık biraz etkili oldu ama yine de her emmeden sonra aci çekiyor kivraniyor. Etkili bir damla önerisi olan var mi acaba?
Merve Essass biogaia gaz damlası değil probiyotiktir. Doktorunuza danışırsanız size gaz damlası önerisinde bulunur.
[silindi] Essass sab simplex kullandık içeriği doğal ve etkili emzirmeden önce 10/15 damla kullanın şifa olsun inşallah
Simay41 Essass gaz damlası değil bağırsaklar için o ben samsiplex kullandım çok yararını gördüm ama doktorunuza sormadan kullanmayın
Essass Merve doktorum tabiki öneride bulundu biogaoia yi da o önerdi ayrica gaz damlası da onerdi ama ben tecrübeli annelerimizin de fikrini almak istedim beni düzeltmek yerine keşke sizde bu konuda bana yardimci olsaydınız yine de teşekkür ederim
Merve Sena-bera-mira kızım 19,5 aylık ara sıra kabızlık çektiğinde doktorumuz biogaia kullanın der. 19,5 aylık çocuğa gaz damlası verir mi sizce ? Probiyotiktir biogaia. Ve küçük bebeklerde gaz damlasıyla birlikte kullanılır 🌼
Neslidamla Mommys bliss kesinlikle 🤌 benim bebeğime cok iyi gelmişti bitane kadar bi tüp kullanmıstım
Sena-bera-mira Essass prematüre doğdu bebeklerim normal bebeklere göre çok daha gazlı oluyo prematüre bebekler ben sürekli sıcak su torbası koyardım popolarının altına ayaklarının altınada çam ağacı yağıyla masaj yapardım biogaiyayı bende çok kullndım
Arasannesi Essass bir gaz damlası bir bagırsak düzenleyici şeklinde kullanmazsanız tam etki alamazsınız.biz relactaz+bıoagıa kullanmıstık gaz sorunu o şekilde bitti
Merve Essass ilaç işi tecrübeye pek bakmıyor bence. Her bebek farklı birine iyi gelen diğerine iyi gelmez ❣️
Sena-bera-mira Merve probiyotik olan bigaia ama biogaiya gaz damlası olarak görmüyosanız siz bilirsiniz😊