Ya kızlar bebeğim nerdeyse 1 aydır seslere aşırı duyarlı evde 5 yaş ablamız var haliyle ses oluyor ne kadar dur kızım desemde çocuk sonuçta tembih bir yere kadar🤦🏻♀️Bebeğim hemencik bırakıyor emmeyi sizde durumlar nasıl azcık dertleşelim bu ara baya uzaklaştı memeden 😢