Arkadaşlar merhaba,
bebeğim 14 aylık olmak üzere ama hiçbir şekilde bir şeyler izlemeden yemeğini yemiyor. Ya telefon ya bilgisayar ya da tv açık olmalı.. önceleri kitap oyuncak elime ne gelirse oyalamak için veriyordum. Son zamanlarda yememeye başladı. Ağzına bir şey sürdürmedi. Eline veriyorum yok önüne koyuyorum yok yemiyor. Bende acaba yer mi diye açtım yemeye başladı ama bunun böyle gitmesini istemiyorum. Sevdiği şeyleri izleyerek yemek istiyor. Bu durumu yaşayan çözüm bulan ya da destek alan var mı?