Goncaaa KIzım 10 ay 15 günlük başı sıcak geldi ölçtük ateşini 37.2 fln gösteriyo.başka bi sıkıntımız Yok belki diş çıkaracak ondan diye düşündüm.ateş düşürücü vermelimiyim acaba ???
Erdemim Goncaaa 10 aylık sonrası için ateş sayılmaz. 0 3 ay için de 37.2 kontrol altında tutulması gerekir
seldaselda28 Goncaaa takip et 38.5 gorursen ver. Huzursuzlugu yoksa su an gerek de yok.4 ay asisinda 38.5 olunca vermistim ben surup dusmustu hemen.