Funnymom Kızlar selam, bu sabah mide ağrısıyla başlayan ve 2-3 kere kusmayla devam eden şekilde rahatsızlık yaşadım. Ardından da ishal başladı. Sağlık ocağındaki doktor emzirdiğim için ilaç vermedi. Ortalıkta bu şekilde bir salgın varmış. Aman dikkat edin. Şu an bitap durumdayım. Her yerim ağrıyor. Bebeğim 2. ay aşılarını bugün oldu ama onu yattığım yerden emzirmek dışında koluma alacak halim yok. Çok kötü bir döneme denk geldi. İlaç kullanmadan bir an evvel iyileşebilmek için tavsiyeleriniz varsa alırım ☹️
MiracAlpinveUmutunAnnesi Funnymom bende senin gibiydim iki gun önce emzirmiyorum oğlum 1 yaşında ilaç kullandım ama bana muz ve patates haslama yememi söylemişti doktor insallah duzelirsi çok zor gerçekten Allah şifa versin
elfahmtyigit Funnymom cok gecmis olsun bende senin durumundayim suan bende ishal var sadece mide agrisi bide birden oldu kotu oluyor insan sicak su torbasiyla yasiyorum suan ishali durdurmak icin patates filan yiyebilirsin
Funnymom elfahmtyigit evet evet benim de geceden mide ağrısıyla başladı, kusma ve ishale döndü şimdi. Dua edelim birbirimize 🙏🏻🙏🏻🙏🏻 İlaç alabiliyor musun?
Funnymom elfahmtyigit evet evet benim de geceden mide ağrısıyla başladı, kusma ve ishale döndü şimdi. Dua edelim birbirimize 🙏🏻🙏🏻🙏🏻 İlaç alabiliyor musun?
Funnymom elfahmtyigit evet evet benim de geceden mide ağrısıyla başladı, kusma ve ishale döndü şimdi. Dua edelim birbirimize 🙏🏻🙏🏻🙏🏻 İlaç alabiliyor musun?
elfahmtyigit Funnymom insallah bir an once gecer 🙏🙏🙏 oglum 6.5 aylik emmedigi icin ilac alabiliyorum oda agri kesici filan gecmezse doktora gidicem artik