Ftm- Merhaba Anneler Biz 10 günlük olduk ve D vitamine başlayın dedi sağlıkocağındaki hemşire sizler bebişlerinize hangi markayı verdiniZ ve kaç damla olarak verdiniz
eceunverkanra Ftm- Ocean kullaniyorum gunde 3 damla, zeytinyag var icinde o yuzden hic kabizlik durumu cekmedik saglik ocaginin verdiginde mahvolmustu oglum. Tadini da seviyor yalana yalana iciyor. Saglikla buyutun bebisinizi🍀
tubikoo Ben de ocean kullanıyorum. Sağlık ocağının verdiği karın ağrısı ve gaz yaptı o yüzden oceana gectik
2021annesi Ftm- saglik ocagi ucretsiz bakanligin dagittigi d- vit denilen bi d vitamini verdi bize bayadir kullaniyoruz.
turansmom Ftm- ocean kullanıyoruz günde 1 fıs, saglik ocağinın verdiği devitte paraben var kullanmak istemiyoruz
birboncukannesiiii Ftm- doğduktan sonraki 5.gün başladık biZde. Wellcare 400 günde 1puff içeriği temiz kullanımı çok çok kolay fiyatıda 20/30 tl arasında. En son 23e aldım.