minikoalam1 Hanımlar benim bebeğim 49 cm doğdu su an 64 cm hemşire boyu kısa dedi sizlerde durum nasıl kısa mı boyu sizce
[silindi] minikoalam1 her bebişin gelişimi farklı olduğu için takip eden doktorunuz ne derse onu dinlemek lazım benim bebeğimde 35 haftalık 50 cm doğdu şuan 6 aylık 71 cm 8 buçuk kilo ama 1 ay erken doğmasına rağmen uzun doğdu benim bebeğim
elfozyil minikoalam1 65 idi o zaman şimdi 8 olmak üzere 68 cm bir ay 3 cm uzadı bir ay 1 sonuçta uzuyorlar:)
Mukibrgn Yapı gereği olabilir. Benim kızım şuan 4 aylık 67 cm. Kıyaslamak için değil. Yapısal olabilir
elfozyil minikoalam1 evet bize Kısa denmedi boya. Zaten şöyle persentil hesaplamasına bakarsanız ortalama olduğunu görürsünüz endişe etmeyin :) ben yoğurt veriyorum eksik etmiyorum günlük :)