Merhaba güzel anneler oğlum 8 aylık ilk adetimi şubatta 17 gün sürdü şimdi 19. Gün doktordan az önce çıktık yumurtalık yapısı bozulmuş polikistik over dedi Duphaston diye bi ilaç yazmış kilo vermen lazım dedi hamileliğimden önce yoktu kilo verince geçiyor mu yaşayan var mı yardımcı olabilecek