Tugcecivan benim bebeğimde doğdundan beri aşırı gazlı yani kolik . Sadece sab simplex damla veriyorum sabah akşam aynı saatlerde 1 Ay olcak nerdeyse gazı tuvaleti uykusu rutine bindi . Bence dene heee arada yine çığlıkları tutuyor ama bunada şükür . Düzenli kullanımda faydası oluyormuş bunun zaten