Merhaba sevgili anneler.. Kızım 1,5 aylık ve emziriyorum. Kakasını 7-8 günde bir yapıyor. Doktor 8 günü geçerse ve gaz olmazsa sıkıntı yoksa ciddi bişey yok dedi. Ama çocuk çok zorlanıyor huzursuz oluyor. Bi yazıda okudum şimdi sağlık ocağının yazdığı D vitamini kabızlık yapabiliyormuş. Onun yerine Ocean marka D vitamini kullanılması öneriliyor. Siz nasıl yaptınız, hangi marka D vitamini kullandınız? Son olarak kakası için yapabileceğim herşey yaptım, yedim, içtim ama olmuyor 7-8 günden aşağı düşmüyor. Ne yapabilirim? Tecrübelerinizi benimle paylaşırsanız çok sevinirim, şimdiden teşekkürler 🙏