Maternalmom-_- Bu ilacı kullandığımızdan beri sanki bebeğim daha huzursuz. Uykuya dalışı zor karnı gurulduyo ve kakası yeşil. Kullananlar böyle sorunlar yaşıyor mu
Pamuk_bebegim42 Maternalmom-_- Bende burda okudum iki gündür vermiyorum bebeğim daha rahat uyuyor eşime değiştirelim desem kızar parayla alıyoruz ya bilmiyorum ne yapmalıyım vermesem de olmaz
151020 Pamuk_bebegim42 sağlık ocağı veriyor yenisini alın bende kullanıyorum günde 3 kere büyüğünü yapıyor normalde kan ilaçları kabızlık yapar ama bizim tıp fakültesindeki doktor bu çok iyi demişti hala da kullanıyonum
Pamuk_bebegim42 151020 Sağlık ocağının verdiğini kusuyor bebeğim hemde kabızlık yaptı ya o yüzden veremiyorum