Oglusm ben de lohusalığımda sol kolda ve omuzda inanılmaz ağrı yaşamıştım. Hamilelikte sürekli sol tarafıma yattığım için artan kilo ile birlikte kas içi ödem oluşmuş. Yaklaşık 15 gün gece yatakta bile yatamadım, sandalyede oturarak uyudum ve bebeğim küçük olduğu için doktorum krem bile vermemişti. Sadece buz uygulamıştım iyi geliyordu. Bir de ben ortopedi doktoruna gitmiştim.