Mammamiya canımdişten çok çekmiş biri olarak söylüyorum, apse varsa hiç kimse çekmez çok tehlikeli bir durum. Bunun için antibiyotik ve ağrı kesici kullanman lazım ağrısını hem azaltır hem de apse geçer.
Eğer agrın çoksa morfin yaptırabilirsin ben yaptırmıstum çok rahatlatıyordu. Bir de dişinol diye bir ilaç var ağrıyan dişine damlattıgın zaman o da hemen keser agrıyı. Özel Ümran tıp merkezi bu konuda yardımcı oluyor ben İstanbul da gece kaç acilen girmiştim hiç bişey yapmamışlardır bu tıp merkezi kurtardı beni çok gecmiş olsun