aysegul0707 İkiz bebeklerim var. 1 yaşına girdiler. İnek sütü ve devam sütü içmediler. Aptamile devam edelim dedik şimdi de aptamil içmiyorlar. Gece maması yiyorlardı artık onu da yemiyorlar. Ne yapacağımı şaşırdım.
ikizerkekannesi aysegul0707 11-13. Aylarda iştahsızlık oluyor çoğunlukla yiyebildiklerini yesinler düzeliyor yavaş yavaş ben sıvı mamayı kaşıkla yedirdiğimi hatırlıyorum