Aramizda mutlaka saglik calisani vardir bugun karantinanin 7.gunu evde ben ve kizim haric covide yakalandilar ben de herhangi bir symptom da belirmedi testimde negatif cikmisti zaten. Odamizin camlarini aciyordum bol havalansin diye. Dunden beri ilk kizimin burun akintisi basladi nezle gibi hapsirmayla birlikte sonra ates devam etti elimde tek ilac calpol var. Hastaneye de gidemiyoruz covid temasli oldugumuz icin bu durumda hangi ilaclar iyi gelir ? 2yasinda kizim gece ates yukselmeye basladi calpol cok etki etmiyor gibi burun dolu nefes alirken agizdan aliyor . Soguk alginligi icin ilac ne kullanmaliyim enazindan eczaneden alayim. Birde calpol dolven donusumlu ateste daha etkiliydi. Yada eczaneye gitsem recetesiz ilac verirler mi?