ZerenCeren önce siz iyi olmalısınız ki bebeğinize de iyi bakabilesiniz. Bu böyle nereye kadar gidecek ki. Eğer mama verdiğinizde sakinleşip uyuyacaksa ben olsam mama verirdim. Siz uykusuzluktan yorgunluktan hasta olsanız bebeğinize kim bakacak? Tabi karar sizin, içiniz nasıl rahat edecekse öyle davranın. Ama ben olsam verirdim. Tabi uyumaması açlıktan mı yani ben öyle anladım.