heyipekto Anneler Dilruba hanımın çayını kullanıyorum pek faydasını görmedim mayya yı kullanan var mı önerir misiniz kızım mamayı komple bıraktı sütüm de doyurmuyor napsam ya
Minikurbaganinannesi heyipekto canım bende çayını kullanyrm ama msjlardaki gbi bnimde aman aman artmadı öyle mayayı da kullanmadm
ikitostikannesi heyipekto bestlak süt arttırıcı diye arkadaşım önerdi bana ona doktoru söylemiş bi istiyorsan araştırın ben faydasını çok gördüm dedi bende kullanıcam inşallah 🙏🏻
Zeynebimmm000 heyipekto solgarın bira mayası tabletini de çok övüyorlar zaten mayyayla aynı içeriğe sahipmiş onu da kullanabilirsiniz
Mavismila heyipekto ben aldım kullandım hiç de artmadı kutu ben de dolu duruyor vallahi istersen yollarım alma boşuna kız parana yazık 🙄😒
heyipekto Minikurbaganinannesi yaaa herkes fayda gördü herhalde çaydan bi ben görmedim dedim bilmiyorum ondan mı alsam acaba sütüm doyurmuyor mamadan da tiksindi bende şaşırdım kaldım valla
Adigee Fitovision milk cayini iciyorum ben gunde 2 defa cok faydasini gordum hümana var bi de onu da aklima esdikce iciyorum. Doktorum malt icecegini tavsiye etti onu da deneyecegim bi ama fitovizion milki tavsiye ederim.
heyipekto Mavismila yaaa alıp bi denemek istiyordum bende bilemedim eğer sen kullanmıyorsan olur bir de ben deneyeyim şaştım kaldım bende ne yapacağımı ya
Mavismila Kuru beyaz dut ye ve sarı kuru üzüm bestlak damla dereotu aç karnına marul bunlar çok iyi süt yapıyor iri sade bulgur
4bilge12 heyipekto solgarın mayasını kullanıyorum. 1 günlük kullanım bile gerçekten fark ettiriyor. Üstelik önerilen günde 6 tablet, ben 3 tablet kullanıyorum ona rağmen sabaha kadar göğüslerim sertleşiyor. Tavsiye ederim. Doktorunuza danışarak kullanın. 👍🏼
Melek0720 Ben her ikisini aldim kullandım biraz fayda gördüm gibi . Düzenli yaparsan gerçekten işe yarıyor.
Mavismila heyipekto tamam canım yollarım instdan ipeksümerazik diye arat ulaş bana ben kargoya veririm