Anneler merhaba biz 3.atak dönemindeyiz harika haftalar uygulamasından takip ediyorum. Benim kızım 2.5 aylık 15-20 dakika memede duran bebeğim şimdi 5 dakika emiyor veya emmiyor bile. Huyu suyu değişiyor ne yapacağımı şaşırıyorum. Sanki gazda var biraz. Bıktım şu ataklardan daha 2.5 ayda ya başa çıkabilen var mı ya da böyle bir durum yaşayan normal mi sizce ?