Bebeğim 14.5 aylık oldu yaklasık 15 gündür belki dah da fazla uykusu cok ama cok kötü oldu gazı olan bebek bile bu cocuktan daha fazla uyuyodur her gece en en az 7-8 kere kalkıyoruz şuan saat olmadan kalktık ve sallamadan uyutursam da basıyo cığlığı gece gece ses olsun da istemiyorum gecelerimiz böyle ben ise dayak yemiş ve dinlenememiş kalkıyorum dişlerine bakıyorum patlayan veya patlıcak bir diş yok gibi cıldırıcam artık😞