Sevsen Bebeğim 54 günlükken rotarix aşısı yapıldı o güne kadar kaka düzeni normalken ondan sonra kabız kendi başına yapamıyor lavman yapılarak yapıyor sizlerde bu durumu yaşayan var mı?
Morfrenk Sevsen yok bizde olmadı ortadan sonra zaten kakasını 7 günde bir yapardı. 4.ayda düzene girdi anca aşıyla ilgili olduğunu sanmıyorum bebeklerde kaka problemi çok görülüyor ve normal. Biogaia kullanabilirsiniz
Vanilya Sevsen Bize kızımın doktoru o aşıdan sonra ya kaka yapmaz hiç yapamaz ya da çok yapar sorun yok demişti
Sevsen Morfrenk bimiyorum o zamana kadar gayet iyiydi günde en az 2-3 defa yapardı şimdi hiç yok ıkınıyor ama yok çıkaramıyor:((
Vanilya Sevsen Yani işte iki üç gün olabilir demişti bize. Olmayınca sormadım. Aşıyı yapan kişiye danışmanız daha iyi