Zuzuu 6 aylık aşı olacağız bir kaç güne ama sağlık ocağı arayıp hepatit B aşınızı alıp gelin diyor eczanelerde aşı bitmiş ne yapacağız şimdi?
Sinemiraz Zuzuu bugün aile hekimliğine gittim aşılar ile ilgili bir problem var dendi 8 nisanda aşısı var kızımın umarım o zamana kadar çözülür hemşire pek umutlu konuşmadı da
Zuzuu Sinemiraz yani inşallah çözülür bende bütün eczanelere tek tek bakıyorum umarım buluruz birinde