Kızlar internette atak haftası hesaplattigimda bebeğimin 40 haftayı doldurduğunda tahmini doğum tarihini istiyor. Öyle olsaydı 18 şubatta dogacaktı ve buna göre hesapladigimda şu an atak haftasının 3. Gününde görünüyor. Gerçekten de çok huysuz ve uyumuyor. Fakat aslında 37 haftalıkken, 2 şubatta doğdu. Gerçekte 1 ay 23 gunlük, uygulamaya göre 35 günlük diyor. Bunun mantığı nedir bilen var mı? Bebeğim şu an gerçekten atak haftasında mı yoksa biz o günleri çoktan atlattık mı?