Oglum meme tutmadan cok zor uyuyo yara,oldu aciyoe yalvarır oldum atık biraksin dye beni cok yoruyor gece 3 4 kere uyanıyor 1 yasinda bebek normalde uyumaz mi alışmış bizimki sabir kalmyor bende inanın gunduz de uymtmadan önce meme diyor istiyor naısl birakcam sonra kendi annemler gdcem 1 hafta unutururuz dyor annem ama ah keske sut geceler biberon da,almadi anne sut sağlıklı biliyorum da beni yoruyor bedenen ruhen kilosu vae oğlum karyola yat kaldır esimde ara da uyandırsam da uykusuzum..ne zormuş sabir da kalmıyor 🤲😭napcam