Hanimlar merhaba. Bebegim 3 ay 3 gunluk 🥰 rota asisi yapildi. Uykulari haa düzensiz. Gunduzleri hep kucagimda olmak istiyor yattigindada onunla konusayim istiyor 🤷🏻♀️ Asisi damaklari kasiniyor elleri agzindan hic inmiyor valla 🥰 birse iyice keşifci oldu herseyi dakikalarca izliyor kucagimda olmak kaydiyla 😅😅 siZde durumlae nedir acaba