Oyku123 serum fizyolojik sıktığınızda önce biraz bekletip sonra çekmeyi deneyin. Benim de kızım şimdi grip. Önce her iki tarafa çevirip sıkıyorum, 10 saniye kadar kaldırmıyorum , sonra kaldırıp kafasını öne eğiyorum yine bi 10 saniye kadar bekliyorum sonra çekiyorum. 5 aylık kızım bu arada. Gecmıs olsun.