Urazkooo Kızlar internetten prima aktif bebek 3 numara aldım ancak çiş göstergesi yok ve çok yoğun parfüm kokuyor 2 ve 1 numarada böyle bir durum yoktu birde paketi beyaz normalde yeşil oluyor
Balbocegi Urazkooo aktif bebek gece taşma yapıyor maalesef. Çoklu paket aldıysanız beyaz paket oluyor
Rules Urazkooo benimde e bebekten aldığım kokuyordu. Çoklu paketlerin içindeki bezlerin ambalajları farklı oluyor çoklu paketten bozmuşlardır belki. Çiş göstergesi yok evet. Ben paketten komple çıkarıp boşta duran odaya açık bi şekilde koyuyorum bezleri kokusu baya çıkıyor öyle
Biscolataerkegim Urazkooo Çok almissinizdir muhtemelen kutulu ürünlerinde beyaz paket şeklinde oluyor ama aynı ürün.
Urazkooo Rules evet aradım primanın şikayet hattını sizin söylediklerinizi söyledi bir de orjinalliğini kontrol ettirdim orjinalmiş
Annis-ogul Urazkooo bnde sikayet ettim cnm.seri değişikliği olabiliyormuş renk icin ve w Ani havasiz paketleme oldugu icin içinde koku yoğunlaşması olabiliyormuş
Miniminnos Urazkooo evet aynisi bendede oldu gosterge yok defolu dedim 4 paket aldim bide pek hoslasmadim 3 numaradan
Okyanusolmak Urazkooo migrostan denemek için aldım 4 numarasını. Evin her yeri parfüm koktu. Bu kadar ağır kokuya ne gerek var! Bı daha da almadım. Molfix pure and soft serisini tek geçerim.
Balbocegi Urazkooo maalesef biz de oluyor . Premium care’da olmuyor ama aktif bebekte göğsüne kadar çıkıyor. Karas sızdırma ben de oluyor. 1 yaş bebeğime 5 no kullanıyorum. Numara yanlış değil yani. Sızdırma yaptığı içim geceleri moldix kullanıyorum
Karas PudraKokusu bizde de hiç sızma olmuyo 2 saatte bir emiyor gece yanlış numara mı kullanıyorsunuz acaba