Kelebegimm gelınımde yaptı ılk cıkmadı bır saat sonra kardesımın ıcıne dogmustu gıtmıstı tekrar bakmıstı ıkı cızgı cıkmıstı sımdı bır kızı var benım de oyle dı ılk cıkmadı sonra bekledım nıraz baktım ıkı cızgı cıkmıs ıkıncı cızgı cok silikti oglum suan 8 aylık😅😅yane bence var ıstedıgı kadar beklesın çıkmayınca cıkmıuor ılk testımde oyleydı kac saat bekledım cıkmadı hamıle degıldım sonra ıkıncı adet donemımde adet görmeyince yaptım baya gec cıktı ıkıncı cızgı sonra tekrar test aldım yaptım dıjıtal olanından ıkı haftalık hamıleydım adetıme 6 gun kalmıştı