Kızlar selam, kaynanam inanılmaz derecede değişti. Doğuma girdigim saat ve sonrası diye ayırıyorum. Uslupsuz bebeğimi sevisi, bebeğimi sevmeme engel olması, dedikodu yapıyor olması, evimde her yere rahatlıkla girip çıkıyor olması, gelen gidene karışma çabaları artık cinnet geçirmeme ramak kaldı. Asla onunla yaşadığım problemleri eşime yansıtmazken kendisi beni anneme şikayet ediyor. Evime geldiğinde sinirden çatlamamak için zor tutuyorum kendimi özellikle de bebegimi severken saçma sapan sevmesi iyice tetikliyor beni. Bu kadını nasıl uzak tutarım kendimden ve evimden. Yoksa kalp kırmaya onun gibi olmaya başlayacağım…