Ecemayaz01 Oglumun hiriltisi var bide burnu akiyor ventolin ve calpol kullan demisti doktorum yazdi aldik baska napmam lazim
Tubad Ecemayaz01 Bence tekrar bir doktora git ve burnunu sürekli otribebe ile çek. Benim bebiş antibiyotik kullanmak sorunda kaldı ciğerlerine iniyordu az daha. Biz bide şurup kullanmıştık.
Kahvegerek Ilık ıhlamur veriyorum göğsüne sıcak havlu koyuyorum bu durumlarda ilaç vermiyorum geçmiş olsun