ikitostikannesi AlyAyaz bugün geldiler saglık bakanlıgına sıkayet edınce aldılar gece sonucun cıkıcak ınsallah negatıf cıkar 🙏🏻
Emiralp06 ikitostikannesi cok geçmiş olsun inşallah bizedr birşey olmaz atlatırız şu süreci Allah yardımcımız olsun
Fatmabkdmr Alp-kagan20. Çok sağol canım. kullandığım tek ilaç calpol oldu. Sütüm olduğu kadar sık sık emzirdim. Karantina bitince kontrol amaçlı kendi dr götürdüm ciğerlerine baktırdım ciğerine geçmişti onun için de hava verdi ventolin 5 gün kullandık geçti.