efuchan farkettiyseniz cahil mesajlaşmalarınız daha sonraki mesajlar. Tüm mesajları okuyup genel bir yorum yapmadım. O an hangi mesajınız üzerinden yorum yaptıysam onu okuyup yorum yaptım. Dolayısıyla cahil kelimesini hak ettiğinizi ima bile etmiyorum, ne lüzum var. Çullanmak mı oluyor benim yaptığım ona da anlam veremedim. Kelimelerinizi daha düzgün seçerseniz yanlış anlaşılmaya da mahal vermeyiz diye düşünüyorum neticede ben sizin üzerinize sözlü veya fiziksel olarak saldırmıyorum . 🤷♀️