Charlie Banana kullanıyorum, 6 yıl once almistim buyuk kizimda kullandim simdi kucukte kullaniyorum, tam duzenli kullanima henuz gecemedim daha lohusalik asamasindayim. Bebek kucukken yanlardan taşma yapiyor. Atilan bezler gibi emip de kuru his vermedigi icin daha sık rahatsız olabiliyor bebek, zaten kendin de rahatsiz oluyor degistiriyorsun. Kurutma makinamiz oldugu icin yikayip kurutmasi kolay oldu küçük kızda. Buyugunde makina yoktu o zaman zorlaniyordum yetismiyordu bazen. 11 tane almistim. Uzun sure kullanmistim bakalim bu sefer nasil olacak. Hijyen konusunda daha hijyenik cunku hicbir ilaca bsye maruz kalmiyor bebek. Kiz cocuklari icin ozellikle atilan bezlerdeki kimyasallar bircok probleme sebep oluyor ileride.. Ha bu arada buyuk kizimin doktoru önermemişti o zamanlar, suan durum nedir bilmiyorum. Charlie bananalar kaliteli. Baska yerli marka bir wc icin don seklinde bsy var da onunla kiyaslayinca charlie daha duzgun sanki