Uraserdgn Arkadaşlar dsh 2 günlük çocuğumuz agizin hareketi ile acikmasini anlıyoruz ama tam emzirmek için meme vermeye çalıştığımız da alamadan ağlamaya başlıyor nasıl memeye alıştırabilirim
Kemalinannesii Uraserdgn canim bas parmağını memenin üzerine kalan dört parmağınla göğsünün altını tut ve ver ilk zamanlar cok zor olacak ama sonrasını bebeğin güzelce kavrayacak
Kemalinannesii Uraserdgn sakin makas şeklinde yapıp sütün gelmesini engelleme canim Rabbım sağlıklı sıhhatli analı babalı büyütsün inşallah
Kubra55 Uraserdgn sürekli vermeye çalıs canim ama bir emzirme danismanindan destek alabilirsin almiyo diye emzirmemezlik yapma hemen destek almaya bak derim
CanimKizimmm Uraserdgn bas parmaginla meme ucunu bebeginin agzina sok ve pişpişle o tutana kadar sende birakma o vakunladiginda birak gerisini kendi halleder