Asifenerli Oğlum 20 aylık ateşleniyordu doktora gittik boğazları şişmiş dedi ve agumrntin antibiyotik şurup verdi bu gün 3 günü alerji iştahında yok zaten Farklı birsey de yemedi agumentin alerji yapmış olabilir mi
Atikeemre14 Asifenerli vucudunda bır seyler varmı benım kızımda antıbıyotıge karsı alerjısı var hemen vucudu kusuyor sızde ne belırtıler var
Mstfaslhnalprsln12 Asifenerli merhaba canım benimde 1hafta önce oğlum da aynı şekilde şikayetle gittik ateşi vardı boğazları kızarmıştı bize de antibiyotik verdi doktor benim kide amoklavin di benim oğlumda da dediğiniz gibi kızarıklık oldu alerji yapmış antibiyotik sizde vermeyip deneyin
Busranehirmila Asifenerli alerjik reaksiyon geliştirmiş olabilir var öyle bişey. Bağırsakları da etkiliyor diye biliyorum ishal vs yaptı mı
Atikeemre14 Asifenerli benım kızım agız enfeksoyonu gecırdı antıbıyotık verdı vucudu suratı heryerı resmen dokuntu gıbı kusmaya basladı doktora goturdum antıbıyotıge karsı alerjısı var dedı baska bır ılac verdı kullandık cok sukur gectı bence doktoruna danısmanı tavsıye ederım
aminegunes24 Asifenerli kesinlikle alerji benim kızımın avoklivine var 3 gün küçük küçük sırtı ve gögüsü kızardı şurubu kesin
Asifenerli Atikeemre14 yok yazmadı agumentin yazdı onu kullanıyoruz 7gün kullan dedi bugün 3çü günü kızardı yüzü sırtı benek benek bende antibiyotik mi acaba alerji yapmış olabilirki dedim ama doktorla görüşmedim sabah arar sorarım
Cennet-Kokulum Asifenerli olabilir her antibiyotik her bebeğe yaramıyor bize de klamoks yaramıyor o yüzden doktora söylüyorum ona göre yazıyor ilacı
Happydef Asifenerli olabilir canım ilaç alerjileri mevcut hatta alerji ilacına alerjisi olan insanlar var bende onlardanim😅
efuchan Asifenerli ben mastit olmuştum o zaman auguamentin kullandım sütten oğluma geçti inanılmaz pişik yara oldu çocuk… yani alternatif sorsanız doktora iyi olur
Byzogr Benimde kızıma alerji yaptı canım augmentin hem ishal yaptı hemde vücudu kabardı ilacı bıraktıktan sonra geçti doktoruna bir danış istersen