Naz_35 bebeğim 22 . ayında bugün dr gittik böbrekleeindeki değer yüksek cıktı de susuzluktan dedi ne kadar su içiyor günde çok az su içer ben bunu nasıl düzenlicem napsam içmiyor korkuyorum Allahım korusun
Morfrenk Naz_35 suyuna meyvelerin suyundan sıkıp tatlandırabilirsiniz, meyve parçaları atıp dikkatini çekebilirsiniz.
Ssssraa Hoşlanacağı suluklar bardaklar alın eline verin, çok faydalı oluyor. Benm ki ılık suyu çay sanıp içiyor. Deneyebilirsiniz, nereden tutacakları belli olmuyor sıpaların😊