Esiladuru Merhaba kizlar 4 ay aşı icin saglik ocagina gitmistim bebegim icin demir ilaci verdiler kullandim bir kac gun sonra bebegim asiri derecede huysuzlandi ilaci verdikten sonra aglama krizine giriyor kakasini yapamiyor sancisi oluyor doktora danistim bu ilaci mecbur vermem gerektiğini ve baska ilac veremiyecegini soyledi gaz damlasi yazdi birde ama ben cocugumun o haline dayanamiyorum baska kullanabilecegim demir ilaci varmi simdiden tesekkur ederim
Mehtaptvz Esiladuru belki yani etki yapmistir doktorunuzdan keşke oneri isteseydeniz içeriği daha temiz olan bir kac marka var dokotrunuza danismadan tabii kullanmayin bizim kullandigimiz purferroydu
Seqnem Esiladuru Sidefer kullanıyorum. Hiç bir olumsuzluk yaşamadım. İkinci kutuyu daha dün aldım. Zamlanmış. 73₺ olmuş.
aynurkeskin Esiladuru bence siz doktorunuzu değiştirin 👍 Benimki de tam tersi 4. ayda sağlık ocağı Demir ilacı verecek ama kullanmayacağız 6. ayda başlayacağız dedi ve doktorumun yazdığı ilacı kullanıyorum
[silindi] Esiladuru Sidefer almak için durumunuz yok ise, ferrum yazdırın. Benim kızıma da sağlık ocağının verdiği damla yaramadı doktorumuz ferrum yazdı.
Esiladuru Mehtaptvz doktora danistim tadina baksaniz sizde anlarsiniz neden agladigini dedi ve mecbur kullanicakmisim baska ilac veremem dedi ben kullanmak istemiyorum o ilaci sordum baska ilac veremezmisiniz diye malesef dedi
Esiladuru aynurkeskin bende anlamadim valla yan etki yaptigini bile bile nasil kullanicam cocugun vucududa kabardi o ilactan sonra
Seqnem aynurkeskin bana da aynısını dedi doktorum. Tüm dünya 6.ayda başlıyor dedi. Sonra doktorum hastane değişti. Başka doktora gittim. O doktor bana 4.ayda başlasan iyiydi, burası Türkiye ve burda 10 bebekten kan alsam 8 tanesinin demiri düşük çıkar. Kaldı ki takviye olarak demir kullanacaktın neden başlamadın dedi. 1 ay sonra ki kontrole gittiğimde oğlumun çok terlediğini söyledim. 7.aydı ve normalde 9.ay kan tahlili isteriz ama madem böyle bir durum var. Şimdi kanına bakalım dedi. Veeeeee dediği doğru çıktı. Demir çok düşük çıktı, öyle ki hemoglobini yani kanını da düşürmüş. Bunun bi tık altı “anemi” dedi. Hemen Sidefer’e başladık. Özetle keşke 4’de başlasaydım ki doktor haklı çıktı.
Esiladuru [silindi] yazmiyor baska ilac tekrar arayip soracam yan etki yapti vucudu kabardi diyecem bakalim ne diyecek doktor
Esiladuru Deletedmom115 3 4 gun kullandim cocuk mahvoldu vucudu kabardi nasil kullaniyim ben goz gore gore
aynurkeskin Esiladuru başka yazdırın sağlık ocağına bu verdiğiniz bize yaramadı diyin en azından doktorunuz gibi diretmezler herhalde 🤦♀️
[silindi] Esiladuru O halde sağlık ocağında yazdırın, yada parayla alın çok pahalı değil ferrum. Yavrucak göz göre göre kaşınsın kabarsın mı? Bazı doktorlar da çok düz mantık.
Balbocegim Esiladuru newvit veriyorum canim tamamen dogal ama eczanelerden bulumadim internetten siparis verdim
Minikbezelyem87 Esiladuru bizede verdikleri demir ilacı aynı etkileri yaptı biz bıraktık tera d3 vermişti sağlık ocağı kendi doktorumuzla konuştuk başka ilaç yazdı
Noyanefe Sağlık ocağındaki verilen Demir ilacının içeriğine baktınızmı hiç vermeyin onu çocuğa sakın ocean d3 400ıu kullanıyorum ben içeriklerine bakın derim
Esiladuru Noyanefe baktim yan etkilerinin hepsi cocugumda var O yuzden vermiyorum doktora sordum mecbur vermen lazim dedi ama ben hala vermiyorum cunku vucudundaki kabariklar gecmedi hala
Noyanefe 3melek1anne sorry 😂😂ikisini hep karıştırmışımdır d vitamini olarak onu kullanıyorum Demir ilacı olarakta doktor sidefer ilaç yazmıştı yalnız sağlık ocağından verilenlerden asla kullanmamamız gerektiğini söylemişti içerikleri asla masum değilmiş
Esiladuru Seqnem basladim ben ama yan etki yaptigi icin baska demir ilacini kullanmak istiyorum soylucem tekrar doktoruma
aynurkeskin Seqnem bide böyle bi durum var tabi 🤦♀️ Tahlil yapmadan ilaca başlatıyorlar kafalarına göre kimi 4. ayda kimi 6. ayda umarım bizde çıkmaz öyle bi durum bilmiyorum bebeğim 10 aylık 1 yaşında kan tahlili yapıcaz dedi bekliyoruz bakalım 🙄 bende çok merak ediyorum
Esiladuru gzdeboztepe uzerinde oyle birsey yaziyormu bakmadim biraktim vermiyorum doktorumla gorusecem yan etkileri gecmedi hala cunku vucudu kabarik cocugumun ve o ilaci verdigimden beri kakasini yapamiyor cok agliyor