Gllshdmr_23 Merhaba arkadaşlar özel hastane de yarın kan testi versem hemen o gün öğrenebilir miyim yapan oldu mu aranızda
Aylinsmom Gllshdmr_23 Canım regl oldun mu benımde 5 günüm gecti sinirim cok bozuldu yaaa acaba emziriyorm diye mi bilmiyorm
Gllshdmr_23 Aylinsmom evet canım oldum kan testi vermeye gitmeden oldum 15 gün gecikti benimde emziriyorum cok stres yaptım galib bunlara bağlı gecikme oldu sende idrar testi yap olursa bence orda keisj cikar benim orda negatif çıkmıştı
Aylinsmom Gllshdmr_23 Yaptım canım negatif cıktı ama kızımda da idrar testlerim kan testim negatif cıktı. Korumasız ilişki de olmadı ama insan korkuyor gene de dua et canım inşallah bende olurum😄
turansmom Gllshdmr_23 Evet ben vermiştim 2 saat sonra isterseniz gelin sonucu öğrenin, isterseniz arayalım demişlerdi